اس ام اس های بسیییییییییییییییییار زیبا ...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 دی 1391
بازدید : 205
نویسنده : Vaezi1992


اس ام اس ها و پیامک های عاشقانه ...
 
 
میدونی LOVE یعنی چه : L : لنگه نداری، O: امیدمی ، V: وجودمی ، E : عزیزمی !
***************************
اگه فقط سه ثانیه وقت داشته باشم : یک ثانیه بهت فکر می کنم ، یک ثانیه بهت می گم دوست دارم ، یک ثانیه نگات می کنم ، من زنده ام برای این سه ثانیه.
***************************
در مرام ما اسیران عاشقی رسمی ندارد / دوستی را می پرستم چون که پایانی ندارد.
***************************
 شمع می سوزد و پروانه به دورش نگران / ما که می سوزیم پروانه نداریم چه کنیم.
***************************
نکردم در این دنیا گناهی / فقط کردم به چشمانت نگاهی / گناه من اگر باشد نگاهم / مجازاتم بکن هرطور که خواهی.
***************************
سنگ در برکه می اندازی و می پنداری/ با همین سنگ زدن ماه به هم می ریزد ، کی به انداختن سنگ پیاپی در آب/ ماه را می شود از حافظه ی آب گرفت ؟!
***************************
عجب بیهودتکراریست دنیا / عجب خواب پریشانیست دنیا / عجب آشفته بازاریست دنیا.
***************************
سنگی که طاقت ضربه تیشه را ندارد تندیسی زیبا نخواهد شد ، از زخم تیشه خسته نشو که وجودت شایسه ی تندیس است.
***************************
یکی قشنگیه منظره رو میبینه ، یکی کثیفیه پنجره.این تویی که تصمیم می گیری چی ببینی ! امیدوارم همیشه قشنگ ببینی ، حتی از پشت یک پنجره کثیف.
***************************
دوست داشتن رو باید از برگ درخت یاد گرفت،چون وقتی زرد میشه،وقتی میمیره،وقتی از درخت جدا میشه ،بازم پایه همون  درخت میوفته...!
***************************
من به آمار زمین مشکوکم اگر این سطح پر از آدمهاست / پس چرا این همه دل تنهاست...
***************************
عشق را از ماهی بیاموز که چه بی پایان آب را پر از بوسه های بی پاسخ می کند.
***************************
تمام گلهای قرمز دنیا مال تو و گلهای سفید مال من ، اگه تو فراموشم کردی گلهای قرمزت پرپر بشه ، اگه من فراموشت کردم گلهای سفید کفنم بشه !
***************************
مهربانی را وقتی دیدم که کودکی خورشید را در دفتر نقاشی اش سیاه کشید تا پدر کارگرش زیر نور آفتاب نسوزد.
***************************
کی گفته اقیانوس عشق ساحل نداره ؟ تنبل پارو بزن...!
***************************
زندگی مثل بازیه حکمه ! مهم نیست که دسته خوبی نداری ، مهم اینه که یار خوبی داشته باشی.اینطوری شاید حتی بتونی بازیه باخته را ببری!.
***************************
نگاه داشتن عشق مثل نگاه داشتن آب تو دسته فکر میکنی نگهش داشتی اما وقتی دستاتو باز می کنی میبینی هیچی ازش نمونده به جز خیسی خاطره ها.
***************************
دوست داشتم ماه باشم دوست داشتم ستاره باشم دوست داشتم دریا باشم دوست داشتم هرچی باشم فقط رفیق تو باشم.
***************************
این Sms رو برای 3 نفر میشه فرستاد : 1 بهترین دوستت 2 عزیزترین کست 3 عشقت.خوب حالا بشین نگاه کن.ببین تو کدوم از این 3 تا بودی که این SMS رو برات فرستادم ؟!؟!
***************************
فکر کردی SMS فرستادم ، کارم پیشت لنگه یا دستم زیر سنگه.نه فقط دلم واست تنگه.
***************************
از شمع سه آموختم : ایستاده بمیرم ، بی صدا بمیرم ، به پای نفسم بمیرم.
***************************
5جره ی چشاتم ، 4پایه ی نگاتم ، 3تاره ی شباتم ، 2رشکه ی صفاتم ، 1 کلام خاک پاتم.
***************************
لبخندت را به من ، لبهات را به دیگران ، دلت را به من ، دستات را به هر کی خواستی بده اما بگذار دوستت بدارم.
***************************
یک نفس یاد خدا ، یک سبد عشق و صفا ، یک هزار آینه از جنس دعا ، همه تقدیم شما.
***************************
من صفرم تو دویی با تو بیستم بی تو نیستم.
***************************
عطر حرفات واسه من بوی گل شقایقه ، تو را دیدن واسه من قشنگ ترین دقایقه
***************************
عشق انسانی و عشق الهی نه تنها با هم تضاد ندارند بلکه دو صورت عشقی وا حد اند متن یک کتاب اند
***************************
گفته ها را باید با روح شنید نه با گوش .
***************************
عشق تو را به بند نمی کشد بلکه به تو آزادی می بخشد معیار عشق همین آزادی است زنی که آزادی عمل شوهرش را نمی پسندد عاشق او نیست نیاز مند اوست اگر عشق از رستن و بالیدن مانع شود عشق نیست.
***************************
وقتی که عجل کسی برسد نه عشق ما به اون  و نه نیازمان می تواند مانع رفتن اون می شود.
***************************
عشق معناي زندگيست آتش نهفته وجود آدمي ا ست تو به نان زنده نيستي به عشق زنده اي.
***************************
عشق مرغ غریب است در هر جایی آشیانه نمی سازد بر شانه هر کسی قرار نمی گیرد بر هر شاخه ای نمی نشیند.
***************************
و با هر کسی انس نمی گیرد
***************************
پرسش این نیست که آیا بعد از مرگ حیاتی وجود دارد یا نه پرسش حقیقی این استکه آیا پیش از مرگ ما زنده ایم یا نه.
***************************
 بی  تردید عشق زخمهایی را نیز به ارمغان می آورد ، اما زخم های عشق ، آشناست زخم عشق است که درد بی درمان نفرت را درمان می کند ، زخم عشق ، همان جای خالی نفرت است.
***************************
هیچ گاه قفس معشوق خود نباش ، غایت عشق ، تملک نیست ، آزادی است ، خلاقیت جزء ذات عشق است ، عشق اگر خلاق نباشد عشق نیست ، بند است.
***************************
شادی شما غم شماست که نقاب از چهره بر گرفته ، چاهی که آب زلال خنده ها تان را از آن می کشید چه بسیاری که با اشک هاتان پر شده است.
***************************
اگر تو ظرفیت عشق و حقیقت را نداشته باشی ، هنگام مواجه شدن با این دو ، آسیب می بینی.
***************************
 
 
 
 
اين جمله منه ،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 فقط واسه تو ساختمش
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 دوست دارم خيلي زياد
***************************
اگه کليد قلبيو نداري قفلش نکن اگه خداحافظي در راهه سلام نکن اگه دستيو گرفتي رهاش نکن دفتري که بسته شده ديگه بازش نکن قلبي که شکسته ديگه نازش نکن حرفي که زده شد ديگه تکرارش نکن 
***************************
مي گن لبخند ربطي به مرگ نداره ، ولي تو بخند تا من برات بميرم
***************************
بزرگي را گفتم زندگي چند بخش است : گفت 2 بخش است کودکي و پيري . گفتم : پس جواني چه شد .
 گفت : با عشق سوخت ... با بي وفايي سوخت ... با جدايي مرد.
***************************
اگه يه روز فروختمت ،
بدون آدم فروش نيستم .. گل فروشم گلم !
***************************
ازم پرسيد :من مال توام؟ گفتم:آره!مال خود خودتم. هر کاري دلت مي خواد باهام بکن. گفت :هر کاري؟ گفتم:آره. ............ تنهام گذاشت و رفت 
***************************
زرد است که لبريز حقايق شده است ------ تلخ است که با درد موافق شده است --------شاعر نشدي وگرنه ميفهميدي --------- پاييز بهاريست که عاشق شده است
***************************
ميدوني چرا خدا به آدم دو تا چشم دو تا گوش دو تا پا دو تا دست داده ولي يک دونه قلب داده ؟ براي اينکه بگردي جفتش رو پيدا کني 
***************************
زندگي، قصه مرد يخ فروشي است که ازاو پرسيدند:فروختي؟ گفت:نخريدند،تمام شد
***************************
چشم زيباست وقتي توش اشک باشه
اشک زيباست وقتي براي عشق باشه
عشق زيباست وقتي براي تو باشه
تو زيبايي وقتي براي من باشي 
***************************
يک بار از کنار دريا عبور کردي يک عمر امواجش براي بوسيدن جاي پات ميان و ميرن 
***************************
قلب مثل دو تا اتاق ديوار به ديوار هست که يکي از اتاقها غم و ديگري شادي. مي گن آرام بخند که تو اتاق بقلي غم را بيدار نکني
***************************
ببخشيد از معاملات عشقي مزاحمتون ميشم مي خوستم ببينم شما قلبتون مستاجر نمي خواد؟؟؟؟؟ 
***************************
زندگي مثل پيانو است ، دکمه هاي سياه براي غم ها و دکمه هاي سفيد براي شادي ها . اما زماني ميتوان آهنگ زيبايي نواخت که دکمه هاي سفيد و سياه را با هم فشار دهي
***************************
اگه چشمات پرسيد بگو نديدمش... اگه گوش هات پرسيد بگو نشنيدمش... اگه دستت لرزيد بگو مال سرماست... اما اگه دلت لرزيد به خودت دروغ نگو دوستش داري
***************************
موبايلتو چکار کردي که هر چي زنگ ميزنم ميگه مشترک مورد نظر در قلب شماست؟ 
***************************
خدا رو دوست دارم چون *آي ديش* هميشه روشنه خدا رو دوست دارم چون به همه *پي ام ها* جواب ميده خدا رو دوست دارم چون حرفاي آدم رو *سند تو آل* نمي کنه خدا رو دوست دارم چون هيچ کسي رو
*ايگنور* نمي کنه 
***************************
هيچکس نميتونه به دلش ياد بده که نشکنه ولي حداقل ميتونيم يادش بديم وقتي شکست لبه تيزش دست اوني رو که شکستش نشکنه
***************************
بيمار خنده هاي تو ام ؛ بيـــــــــــــــــــشتر بخند خورشيد آرزوي مني ؛ گرمـــــــــــــــــــــتر بتاب
***************************
توي زندون قلبت اينقدر شلوغ مي کنم و زنداني ها رو اذيت ميکنم تا مجبور بشي منو بندازي توي انفرادي قلبت
***************************
زندگي اجبار است مرگ انتظار است عشق 1 بار است جدايي دشوار است ولي ياد تو هميشه ماندگار است
***************************
براي شکستن من يه اخم کافيه ... 
نيازي به فريادت نيست
 واسه اشک ريختنم سکوت تو کافيه ...
 نيازي به قهر نيست 
براي مردنم حرف رفتنت کافيه ...
 نيازي به انجامش نيست
***************************
قانون اخر نيوتن :زمين هيچ جاذ به اي نداره سيب ها به خاطر تو مي افتند تو تنها جاذبه زمين هستي
***************************
آسمان را قسمت کردند:.....تکه اي براي برکه.....تکه اي براي رود....تکه اي براي دريا
دلم را قسمت کردند:..........تکه اي براي تو....تکه اي براي تو......تکه اي براي تو
***************************
وقتي که دلتنگ شدي به ياد بيار کسي رو که خيلي دوست داره
وقتي نا اميد شدي به ياد بيار کسي رو که تنها اميدش تويي
وقتي ساکت شدي به ياد بيار کسي رو که به صداي تو محتاجه
وقتي اين جملات رو خوندي منوبه ياد بيار که تنهااميدم تويي
***************************
Without Love -- days are
"Sadday,
moanday,
tearsday,
wasteday,
thirstday,
frightday,
shatterday.. . so be in Luv everyday...
*************************** 
بدون عشق.روزها:.....غم..گلايه..اشک..بيهودگي.تشنگي..هراس..نابودي
پس هر روزت را عاشق باش .
***************************
When time comes for u to give ur heart to someone,
make sure u select someone who will never break ur heart,
 cuz broken hearts has never spare parts.
***************************
وقتي زماني رسيد که خواستي قلبت رو به کسي تقديم کني ..اول مطمئن شو  که اون قلبتو نمي شکنه.
چون قلب شکسته لوازم يدکي نداره..
***************************
I\"m going to write on all the bricks I MISS U
and i wish that one falls on ur head,
so that u know how it hurts
when u miss someone special like u.
***************************
دلم ميخواد روي تمام آجر ها بنويسم که  دلم واست تنگ شده
***************************
آدم ها در دو حالت همدیگرو ترک می کنند : اول اینکه احساس کنند کسی دوستشون نداره. و دوم اینکه احساس کنند یکی خیلی دوستشون داره... (ویکتور هوگو)
***************************
مهر دل ما مدام تقدیم شما    عمری که شود به کام تقدیم شما    پیدا نشد آن هدیه که در شان شماست    یک باغ گل سلام تقدیم شما
***************************
زندگی عمریست که اجل در پی آن می تازد    هرکس غم بیهوده خورد می بازد
***************************
دیدم که تو دریا شدی و من رود شدم    در وسعت چشمان تو محدود شدم    آن روز که در آتش عشق افتادم    سرسبزتر از آتش نمرود شدم
***************************
نخ داخل شمع از شمع پرسید : چرا وقتی من میسوزم تو هم آب میشی؟ شمع گفت مگه میشه کسی که تو قلبمه بسوزه من اشک نریزم؟
***************************
یه ستاره ۵تا انتها داره. یه مربع ۴تا انتها داره. یه مثلث ۳تا. یه خط ۲تا. دلم میخواد دوستی من و تو مثل دایره باشه که هیچ انتهایی نداشته باشه!
***************************
آنگاه که ضربه های تیشه ی زندگی را بر ریشه ی آرزوهات حس می کنی بخاطر بیاور زیبایی های شهاب ها از شکستن دل ستارگان است.
***************************
در زندگی مشو مدیون احساس کسی       تا نباشد رایگان عمرت گروگان کسی 
***************************
روزگار غریبیست نازنین. دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت می دارم... تو فریادی شو تا باران.وگرنه می برندت به مرداران
***************************
آنان که رنگ پریدگی پائیز را دوست ندارند نمی دانند پائیز همان بهاریست که عاشق شده است...
***************************
تو آن فرشته ای که وقتی در فصل بهار راه می روی برگ درختان انتظار پائیز را می کشند تا جای پاهایت را بوسه بزنند...
***************************
مگذار گذشت در دلت گم بشود    مجذوب تلسم سیب و گندم بشود     مگذار زندگی به این شیرینی قربانی یک سوء تفاهم بشود         مجنون اگر از آتش لیلی سرخ است      یا لاله اگر به هر دلیلی سرخ است     شرح دل ما حیف
است که پنهان باشد     این صورت ما به ضرب سیلی سرخ است...
***************************
فقط کسانی معنی دلتنگی رو می فهمند که طعم وابستگی رو چشیده باشند...
***************************
هر کسی یه روزی میاد یه روزی میره، یکی با دلش میره، یکی با پاهاش، ولی مواظب باش کسی با پاهای خودش از دلت نره 
***************************
جاده خوشبختی در دست تعمیر است دور بزن این اسمش تقدیره                       
***************************
هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند
***************************
یه ضرب المثل نمیدونم کجایی میگه که به هیچ کس به جز خودت و خرت اعتماد نکن منم به جز خودم و خودت به هیچ کس اعتماد نمیکنم
***************************
هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که...... ماهشون مال منه
***************************
زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن 
***************************
ببین دیگه به این شماره نه زنگ بزن نه اس ام اس بده شوخی هم ندارم میخوام این خط رو بفروشم تا دلت رو بخرم
***************************
اسمان را ستاره زیبا میکند باغچه را گل عشق را محبت بیابان را چمن چشم را اشک و تو را عمل کردن دماغ زیبا میکند
***************************
بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموی توست اما ریشه ی عمر من است
***************************
زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن ....پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن
***************************
زندگی قشنگه اگه با تو باشه... مرگ قشنگه اگه برای تو باشه... دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه... من قشنگم اگه با تو باشم... اما تو هر کار بکنی قشنگ نمیشی پس بیخود زور نزن
***************************
دنیا دو روز است یک روز با تو یک روز بر علیه تو ........... روزی که با تو ست مغرور نشو .... روزی که بر علیه توست ما یوس نشو
***************************
گفتمش آغاز درد عشق چیست؟ گفت آغازش سراسر بندگیست گفتمش پایان آن را هم بگو گفت پایانش همه شرمندگیست گفتمش درماندردم را بگو گفت درمانی ندارد، بی دواست گفتمش یک اندکی تسکین آن گفت تسکینش همه
سوز و فناست
***************************
میدونی چرا خدا به همه دو تا دست , دو تا پا , دو تا چشم داده , اما فقط یکی دونه قلب داده؟ برای این که بگردی , اون یکیش رو پیدا کنی
***************************
انواع قهوه : 1- شیرین مثل چشات2 - رقیق مثل قلبت3- تلخ مثل دوریت
***************************
هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد
***************************
زندگی اجبار است مرگ اخطار است دوستی فقط یکبار است اما جدایی بسیار است 
***************************
سلام،میدونی رفیق؟ اگه حماقت وجود نداشت دانایی هم معنی نداشت. اگه زشتی نبود زیبایی هم بی معنی بود. میبینی؟ دنیا به تو هم نیاز داره 
***************************
 طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته ... شعر می گویم به یادت در قفس غمگینو خسته ... من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی ... ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی 
***************************
میدونی دریا چرا دریا شد؟ به خاطر موجاش اگه موج نداش هیچ و قت دریا نمی شد،من یه دریام و تو موجهای منی
***************************
به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد ، به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است 
***************************
تو اون فرشته ای که وقتی در فصل بهار قدم میزنی برگ درختان انتظار پاییز را میکشند تا به جای پاهایت بوسه بزنند
***************************
 در عرض یک دقیقه می شه یک نفر رو خرد کرد... در یک ساعت می شه یک نفر رو دوست داشت و در یک روز فقط یک روز می شه عاشق شد ولی یک عمر طول می کشه تا کسی رو فراموش کرد 
***************************
هیچ کس از راز دلم آگاه نیست.هیچ کس ازآه دلم به جزقلب تو خبرندارد.من درمسیرقلب توام.چون مسافری و مقصدم افق دورچشمان توست 
***************************
اگه یه روز خواستی بری حتما خبرم کن قول میدم ازت نخوام بمونی ولی ازت میخوام زود برگردی 
***************************             
اگه یه روز رفتی و برنگشتی بهت قول نمیدم منتظرت میمونم اما ازت یه  خواهش دارم وقتی اومدی یه شاخه گل رو قبرم بزاری 
***************************
یک بار برای دیدن دریا قدم به ساحل گذاشتی... اما امواج دریا هزاران  بار برای بوسیدن قدمگاهت تا روی ساحل پیش آمدند. دلم برات تنگ میشه اما هزاران بار بر قدمگاهت بوسه میزنم. 
***************************
بازهم کبوتراحساسم بال می گشاید تادرآبی بی کران آسمان قلبت به پروازدرآید.گویا سالهاست که مفهوم پرواز درگنجایش ذهنش نیست. 
***************************
ای کاش از بدو تولد کور بودم تا که هیچگاه دریای عشق را در چشمان ملیح و فریبایت نمی دیدم
***************************
سرو اسوه مقاومت و پایداریست من یه سروم چون تو ریشه منی
***************************
اگه شب خوابت نبرد به آسمون نگاه کن.ستاره هارو بشمار کم اومد!برو قطرات بارون رو بشار.کم اومد! به عشق من فکر کن چون برای تو هرگز کم نمی یاد
***************************
 اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره . دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره . بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد
میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی . دیگه دوست دارم واست رنگی نداره .. و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه ...... اینطوریه
که دل همه آدما میشکنه 
***************************
دوستت دارم.به وسعت یه کهکشان.ای نام تو مرهم روح و روانم می خوانم از  تو و می گویم که به پای تو مانند شمعی آب می شوم تا پایان. 
***************************
  مهربانی را در نگاه منتظر کودکی دیدم که آبنباتش را به دریا انداخت تا اب شیرین شود 
***************************
پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست.. هر وقت تونستی با تیکه های شکسته ی دل یک نفر یک پازل جدید براش ساختی  هنر کردی
***************************
 دو سه ده سال که از عمر گذشت آینه بانگ زند ای جوان پیر شدی قله ی عمر گذشت، باخبر باش که از قله سرازیر شدی  
***************************
درشیرینی بوسه غرق بودیم که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم وفهمیدم که این بوسه جدایی است.
*************************** 
اگه سلطنت بلد نباشم سلطنت نمیکنمٍ اگه زندگی بلد نباشم زندگی نمیکم اما اگه دوست داشتن رو بلد نباشم به خاطره تو یاد میگیرم.
***************************
دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه 
***************************
می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی
***************************
 سلام از معاملات عشقی مزاحمتون میشم ببخشید قلب شما مستاجر نمی 
خواد؟؟؟؟
*************************** 
عشق دروغی بود که در تمام این سال ها باورش داشتم و چه تاوان سنگینی داشت همین اشتباه کوچک
***************************
در این دنیای نامردان که مردانش عصا از کور می دزدند منم خوش باور نادان محبت آرزو کردم 
***************************
عشق از هر گل سرخی دلپذیر تر است ، اما خارهای آن قلب تو را عمیق تر از هر خاری سوراخ می کند 
***************************
آرام باش ،توکل کن،تفکر کن،آستین ها را بالا بزن آنگاه دستان خداوند را میبینی که زودتر از تو دست به کار شده ان 
***************************
سنگ قبرم را نمیسازد کسی .مانده ام در کوچه های بی کسی.بهترین دوستم مرا از یاد برد سوختم خاکسترم را باد برد 
***************************
من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست کنج هر دیوارش دوستانم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو هر کسی میخواهد وارد خانه پر مهر و صفامان گردد شرط وارد گشتن شستشوی دلهاست شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و
ریاست بر درش برگ گلی میکوبم و به یادش با قلم سبز بهار مینویسم ای دوست خانه دوستی ما اینجاست تا که سهراب نپرسد دیگر خانه دوست کجاست!!!
***************************
اینگونه باش:شاد اما دلسوز...ساده اما زیبا...مصمم اما بی خیال...متواضع اما سربلند...مهربان اما جدی...سبز اما بی ریا...عاشق اما عاقل...!!!!؟؟؟؟
***************************
 راز شادی در لذت پاک بردن از چیزهای ساده است
***************************
نمی خوام بگم قدر 1 دنیا دوست دارم چون دنیا 1روز تموم می شه نمی خوام بگم سیاهی چشات مثل شب پر ستاره است چون شب هم بالاخره تموم می شه نمی خوام بگم دوست دارم چون دوست ندارم بلکه عاشقتم
***************************
بر سنگ قبر من بنوسید خسته بود . اهل زمین نبود. نمازش شکسته بود بر سنگ قبر من بنویسید پاک بود چشمان او که دائما از اشک شسته بود بر سنگ قبر من بنویسید این درخت عمری برای هر تبر و تیشه دسته بود بر
سنگ قبر من بنویسید کل عمر پشت دری که باز نمی شد  مانده بود
***************************
 با تو زندانم ! با تو آزادم ! با تو قفسم ! با تو انبوهی از تضادم ! 
***************************
بیهوده از بهشت سخن می رانیم ... تنها یک روز پریدن به آنطرف دیوار بهشت موعود است ... پرواز کن قناری و نترس ... آسمان برای تو بی انتهاست
***************************
ارزویم این است/نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد/نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز/و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی/ آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد/ و تو را
دوست بدارد هر آن اندازه که دلت می خواهد
***************************
اول به نام عشق، دوم به نام تو، سوم به یاد مرگ. بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا تو و عشق، یا من و مرگ.
***************************
اگه مغرورم اگه زخمی و خسته ام تو ببخش اگه دورم اگه زندونی و بسته ام تو ببخش
***************************
دیگه یار نمی خوام وقتیکه می بینی عشق دوروغه چراغش بی فروغه آخه وقتی که وفا نیست عشقو عاشقی چیست؟؟؟؟؟؟
***************************
 میدونی این چیه؟!
             (      )
              (    )
               (  )
                ( ) 
                ()
              این دل منه که روز به روز برات تنگ تر میشه......
***************************     
دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش میگیره جلوی همه گریه کنه
***************************
شاید آن درگران در دستان من عطر تن تو باشد. با تو می گویم از عشق با تو می گویم از مهربانی صادقم با تو.آرزوی دیرین من با صدایی رسا فریاد می کشم: دوستت می دارم تا بی نهایت.
***************************
زندگی مرگ است و مرگ است زندگی ... پس درود بر مرگ و مرگ بر زندگی ...  
***************************
به توعادت کرده بودم /ای به من نزدیکترازمن ای حضورم از تو تازه /ای نگاهم از تو روشن  
***************************
 هر چه نور بیشتر باشد سایه عمیق تر است.
***************************
لاستیک قلبم را با میخ نگاهت پنچر نکن.
***************************
معلم گفت : عشق چند بخشه ؟ یک باز دستمو از بالا به پایین آوردم و با خوشحالی گفتم یک بخش،ولی وقتی تو رو شناختم فهمیدم عشق 3 بخشه.1.آتش دیدن تو 2. شوق با تو بودن 3. اندوه بی تو بودن.
***************************
وقتی به چیزی که روزی برات آرزو بود میرسی تازه می فهمی آرزوش از داشتنش زیباتره.
***************************
برف از آسمون خسته میشه ، زمستون بهونست...برگ از درخت سیر میشه ، پاییز بهونست ، دلم برات تنگ میشه ، SMS بهونست.
***************************
هرگز فراموش نمی کنم سخنانی را که از چشمان تو شنیدم ، می گویندچشم ها هرگز دروغ نمی گویند،اما من شیرین ترین دروغ ها را از چشمان تو شنیدم ، آن هنگام که می گفتند : دوستت دارم
***************************
نگرانی ، هرگز از قصه فردا چیزی کم نمی کنه ، بلکه فقط شادیه امروز و از بین میبره ، چون هر اتفاقی در اغاز به صورت رویاست.
***************************
اگر یادت کنم دیوانه میشم / فراموشت کنم بیگانه میشم / اگر ترکت کنم میمیرم از غم / فراموشت کنم می پاشم از هم.
***************************
هر کی دلت و شکست صداشو در نیار ، یه روز دلش میشکنه و صداش در میاد.
***************************
دورم ز تو ای خسته خوبان چه نویسم من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم ترسم که قلم شعله کشد صفحه سوزد با آن دل گریان به عزیزم چه بنویسم.
***************************
زندگی مانند گیتار است که گاهی نوای غمگین مینوازد و گاهی نوای شاد امیدوارم گیتار زندگیت همواره بندری بنوازد.
***************************
اندکی بیشتر زیر باران بمان، ابر را بوسیده ام ، تا بوسه بارانت کند...
***************************
بهترین مترجم کسی است که سکوت دیگران را ترجمه کند.
***************************
نخ داخل شمع از شمع پرسید : چرا وقتی من میسوزم تو هم آب میشی ؟ شمع گفت : مگه میشه کسی که تو قلبمه بسوزه من اشک نریزم ؟
***************************
میدونی چرا بین انگشتات فاصله وجود داره ؟ چون یه نفر دیگه اونو با انگشتاش پر کنه...!!
***************************
نمیدونم چرا دلت از دل من جدا شده ، رفتی و کار هر شبم گریه بی صدا شده.رفتی نمیدونم چرا منو دادی به بی کسی ، هیچ کی مثه من نمیشه یه روز به حرفم می رسی.
***************************
حسرتی گر به دلم هست همان دوریه توست من پرستوی خزان دیده و خاموش توام.
***************************
ای مهربان ترین تپش قلب زندگی/ای قصه ی صبور گل های عاطفه/ای امتداد آینه ی عشق تا ابد/ای اولین حکایت بی انتهای عشق بخدا دوست می دارمت.
***************************
باران را به خاطر رطوبتش گل را به خاطر لطافتش و تو را به خاطر محبتت دوست دارم.
***************************
دلتنگم و دیدار تو درمان من است / بی رنگ رخت زمانه زندان من است.
***************************
وقتی بدانم یک لحظه به یادم هستی عمرم را فدای اون یه لحظه می کنم.
***************************
اشک خشک می شه ، خنده محو می شه.اما یاد تو که فراموش نمی شه ! 
***************************
خانه دل جای هر بیگانه نیست/کویب مجنون جای هر دیوانه نیست/سینه مجنون به لیلی خوشتر است/غیر مجنون لایق این خانه نیست.
***************************
خانه دل جای هر بیگانه نیست/کویب مجنون جای هر دیوانه نیست/سینه مجنون به لیلی خوشتر است/غیر مجنون لایق این خانه نیست.
***************************
یادم باشه که یادت بدم که یاد بگیری که یادت نره که یادت همیشه در یاد منه و یادت هیچ وقت از یادم نمی ره اینو یادت نره
***************************
عاقبت از عشق تو اهل کلیسا می شوم/ می کشم دست از مسلمانی مسیحا می شوم/ آنقدر بر کشتی عشقت نشینم همچو نوح / یا به ساحل میرسم یا غرق دریا می شوم.
***************************
دوری عشق های کوچک را از بین می بره ، ولی به عشق های بزرگ عظمت میده ، مثل باد که کبریت رو خاموش می کنه ولی شعله های آتیش رو بزرگتر می کنه.
تو زندگی مثل یه تمبر باش، به یک هدف بچسب و اون رو به مقصد برسون.
***************************
به خاطر خاطره هایت خاطرت در خاطرم خاطره انگیز ترین خاطره هاست.
***************************
 
اس ام اس و پیامک های عاشقانه ...
 
 
هر چندتا تو منو دوست داري من يه دونه بيشتر دوست دارم ميدوني اينجوري خوبيش اينه که حتي اگه منو دوست نداشته باشي باز من يه دونه دوست دارم
***************************
گفته بودي دلتنگي هايم را با قاصدک ها قسمت کنم تا به گوش تو برسانند. مي گفتي قاصدکها گوش شنوا دارند غم هايت را در گوششان زمزمه کن و به باد بسپار . من اکنون صاحب دشتي قاصدکم. اما مگر تو نمي
دانستي قاصدکهاي خيس از اشک مي ميرند؟
***************************
فرشته اي از سنگ پرسيد : چرا مانند خاک از خدا نمي خواهي که از تو انسان بسازد ؟ سنگ تبسمي کرد و گفت : هنوز آنقدر سخت نشده ام که مستحق چنين خواسته اي باشم
***************************
تنهايی را دوست دارم زيرا بی وفا نيست ... تنهايی را دوست دارم زيرا عشق دروغی در آن نيست ... تنهايی را دوست دارم زيرا تجربه کردم ... تنهايی را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست ..
. تنهايی را دوست دارم زيرا.... در کلبه تنهايی هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار کشيدنم را پنهان خواهم کرد
***************************
شايد يه كسي شب ها براي اينكه خواب تورو ببينه به خدا التماس مي كنه شايد يه كسي به محض ديدن تو دستش يخ مي زنه و تپش قلبش مرتب بيشتر ميشه مطمئن باش يه كسي شب ها به خاطر تو توي درياي اشك مي خوابه
ولي تو اون رو نمي شناسي
***************************
از غصه اين درد ندانم چه كنم يا هست پناهي و ندانم چه كنم؟ وز دل بيمارم هر دم تا ز سحر ز شوق روي بي تابت چه كنم؟ چشم من شرم باد ، ز تو نظري با دل عشاق خويش ز دوريت چه كنم ؟ گرچه وصال آغازگر
روياي ما بود با مرگت زين سر آغاز چه كنم ؟
***************************
بوسه تنهاتصادفي است که خسارت نداره.آغوش تنها پارکينگيه که جريمه نداره.پس بيا داخل پارکينگ با هم تصادف کنيم.
***************************
فرشتگان روزي از خدا پرسيدند : بار خدايا تو كه بشر را اينقدر دوست داري غم را ديگر چرا آفريدي؟ خداوند گفت : غم را بخاطر خودم آفريدم چون اين مخلوق من كه خوب مي شناسمش تا غمگين نباشد به ياد خالق
نمي افتد ...
***************************
ان کس که می گفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من امده باشد رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان اوازی بود که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم.
***************************
برو پايين
.
.
برو پايين تر.
.
.
برو به خدا سر کاری نيست
.
.
حالا برو بالا ، ولی اينو بدون
بالا بری پايين بيای
دوست دارم
***************************
اگرمعجزه اي رخ بدهد وزمان به عقب برگردد به دنيا قول خواهم داد چشم هايم را تا آخرين روز حياتم روي هم بگذارم : مي داني چرا ؟ مي ترسم يك لحظه غفلت كنم ، دوباره تو را ببينم و يك عمر گرفتارت شوم !!
تقديم به بهترينم كسي كه مثل هيچكس نيست.
***************************
مانند شقايق زندگي کن کوتاه ولي زيبا، مانند پرستو پرواز کن طولاني ولي هدفمند، مانند پروانه بمير دردناک ولي عاشق
***************************
اي دوست دلت هميشه زندان من است آتشكده عشق تو از آن من است آن روز كه لحظه وداع من و توست آن شوم ترين لحظه پايان من است.
***************************
يه روز وقتي به گل نيلوفر نگاه مي کردم ترس تموم وجودمو برداشت که شايد منم يه روزمثل گل نيلوفر تنها بشم. سريع از کنار مرداب دور شدم. حالا وقتي که ميبينم خودم مرداب شدم دنبال يه گل نيلوفر مي گردم که از
تنهايي نميرم و حالا مي فهمم گل نيلوفر مغرور نيست اون خودشو وقف مرداب کرده.
***************************
تقصير دلم چيست اگر روي تو زيباست؟
حاجت به بيان نيست كه از روي تو پيداست
من تشنه ي يك لحظه تماشاي تو هستم
افسوس كه يك لحظه تماشاي تو روياست
***************************
براي عشق تو در قلبم سه کوه ساختم
اولي کوه وفا
دومي کوه صداقت 
سومي...
کوهي که هر وقت بهم گفتي دوست ندارم از اون بندازمت پايين
***************************
باران نمی شوم تا بگویی با چه منتی خود را به شیشه می کوبد، ابر می شم تا از نگرانی یک روز بارانی هر روز از پنجره به من نگاه کنی.
***************************
علم ثابت کرده شکر در آب حل ميشه, پس هيچوقت زير بارون راه نرو چون شيرين ترين دوستمو از دست ميدم. باشه؟
***************************
اگه بگم دوست دارم 
اگه بگم عاشقتم 
اگه بگم عمر مني 
اگه بگم نفس مني 
اگه بگم برات مي ميرم
اگه بگم هستي و نيستيم تويي 
.
.
.
.
.
برام لپ لپ مي خري ؟؟
***************************
بهم گفتي دوستت دارم سرم رو پايين انداختم و گفتم نظر لطفته سرم رو بالا آوردي و تو چشام نگاه کردي و گفتي نظر لطفم نيست نظر دلمه
***************************
يک نفر... يک جايي... تمام رؤيايش لبخند توست وزماني که به تو فکر ميکنه احساس ميکنه که زندگي واقعا با ارزشه پس هر گاه احساس تنهايي کردي اين حقيقت رو به خاطر داشته باش.
***************************
شب براي چيدن ستاره هاي قلبت خواهم آمد .
بيدار باش من با سبدي پر از بوسه مي آيم و آن را قبل از چيدن
روي گونه هايت ميکارم تا بداني اي خوبم دوستت دارم ....
***************************
اگه خواستي يه كسي ....عاشق هم نفسي ...عمرشو حيرونت كنه ....جونشو قربونت كنه.....جون مادرت رو من يكي حساب نكن..!!!
***************************
من مي خوام کبوتر دل تو رو اسير کنم اين دل تشنه رو از چشمه عشقت سير کنم بزنم به موج درياي خيال عشق تو باقي عمرم و عاشقونه با تو پيرکنم.
***************************
بعضي وقتا چشمام به قلبم حسودي شون مي شه .. مي دوني چرا ؟ چون .. تو هميشه توي قلبمي ولي از چشمم دوري...
***************************
زماني كه فكر ميكني در 7 تا آسمون يه ستاره هم نداري يكي يه گوشه ي دنياست كه براي ديدنت لحظه شماري ميكنه
***************************
عشق يعني سوختن و ساختن يعني زندگي را باختن عشق يعني هر چه بيني عکس يار يعني انتظار در انتظار عشق يعني ديده بر هم دوختن يعني در فراغش سوختن.
***************************
دل به دلداران سپردن کارهر دلدار نیست. من به تو جان می سپارم دل که قابل دار نیست
***************************
دل غمگین منو باز تو کمی آروم می کنی / می شکنه طلسم غم آخه جادوم می کنی
***************************
بتاب خورشید من ، تا میتوانی بتاب بر زمین و آسمان . بدان من در سینه خورشیدی بس عظیم دارم ، بتاب خورشیدم، با تو هستم و با تو جان میگیرم. 
***************************
مگه میشه نباشی تو حریر خاطرم / مگه میشه نگذری از کنار پنجره ام / مگه میشه بی هوات لحظه ای نفس کشید / مگه میشه بی چشات رنگ خوشبختی رو دید
***************************
سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یاد
***************************
چه زیباست به یاد تو با چشمهای خسته گریستن چه زیباست همیشه در تنهایی تو را حس کردن چه زیباست در خیال با تو زندگی کردن عزیزم نام تو بر قلبم خالکوبی شده تا فراموشت نکنم . نازنین من همچون نفس کشیدن
تو را بخاطر می سپارم. یک روزه دیکه هم بدون تو گذشت
***************************
هر زنی دو مرد را دوست دارد. یکی ساخته تخیلات اوست، و دیگری هنوز به دنیا نیامده!
***************************
دل تو اولین روز بهار... دل من آخرین جمعه سال... و چه دورند و چه نزدیک به هم!
***************************
قصه ی عشق من و تو به قشنگی خیاله / من و تو ماهی و آبیم که جداییمون محاله
***************************
می شود ای دوست آیا آن نگاهت را خرید ؟ / یا برای آسمان ها روی ماهت را خرید؟ / من دلم لبریز از آشوب و زنگار رو غم است / می شود آیینه وش یه لحظه آهت را خرید؟
***************************
اگر باغ نگاهم پر ز خار است ،‌ گلم تاراج دست روزگار است، به چشمانت قسم با بودن تو ، زمستانی ترین روزم بهار است.
***************************
عاشق آن نیست که عشق تکه کلامش باشد. عاشق آن است که وفاداری مرامش باشد.
***************************
زندگی درک همین امروز است . ظرف دیروز پر از بودن توست . شاید این خنده که امروز دریغم کردی ، آخرین فرصت همراهی ماست.
***************************
رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن / به اینکه من دوستت دارم حتی یه لحظه شک نکن...
***************************
پروانه نمی میرد تا گل به بغل دارد / این سینه نمی میرد تا عشق تورا دارد.
***************************
اگه بگم خرابتم قول میدی تعمیرم کنی؟
***************************
ای نگاهت رونق فردای من ، در تو معنا می شود دنیای من / ای کلامت بهترین اثبات عشق ،‌ با تو ماندن آرزوی رویای من
***************************
وقتی اشکهایم بر روی زمین ریخت تو هرگز ندیدی که چگونه می گریم . تو دلم را با بی کسی تنها گذاشتی و چشمانم را به انتظار نگاهت گریان گذاشتی ...
***************************
لبریزتر از هزار پیمانه شدیم دیوانه‌تر از هزار دیوانه شدیم دیدیم گلی به روی ما می‌خندد از پیله درآمدیم و پروانه شدیم.
***************************
سیل دریا دیده هرگز بر نمی گردد به جوی / نیست ممکن هرکه عاشق شد دگر عاقل شود
***************************
خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره منتظری بازم دلم پیش دلت کم بیاره مرام من تو عاشقی یکدلی و صداقته وقتی میگم نوکرتم این آخر رفاقته
***************************
در پاسخ نامه ام گل یخ دادی / هربار مرا وعده دوزخ دادی / یک بار برو کلاس خیاطی عشق / شاید که خدا کرد و به ما نخ دادی
***************************
به چشمي اعتماد كن كه به جاي صورت به سيرت تو مي نگرد ، به دلي دل بسپار كه جاي خالي برايت داشته باشد و دستي را بپذير كه باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است
***************************
هيچگاه نگذار در كوهپايه هاي عشق كسي دستت را بگيرد كه احساس ميكني در ارتفاعات هستی
***************************
صدا كن مرا كه صدايت زيباترين نواي عالم است
صدا كن مرا كه صدايت قلب شكسته ام را تسكين ميدهد
صدا كن مرا تا بدانم كه هنوز از ياد نبرده اي مرا
نشسته ام تا شايد صدايم كني
صدايم كني ومحبت بي دريقت را نثارم كني
***************************
عشق من تو باش نه براي اينکه در اين دنياي بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنياي بزرگ تنهاييم تنها ترين باشي..
***************************
تو مثل راز بهاري و من رنگ زمستانم. چگونه دل اسيرت شد قسم به شب نميدانم
***************************
دلم همچو آسمان،پر از ابرهاي بارانيست،
اي کاش دلم امشب بگريد، شايد که بغض عشق در چشمانم بشکند....
***************************
آري دوستي دو نيمه دارد نيمي از آن عشقي است که دل تو را بيقرار کرده است و نيمي ديگر آن محبتي است که در دل من مي تپد
***************************
فرشته ها وجود دارن اما بعضي وقتا چون بال ندارن ما بهشون ميگيم دوست
***************************
با لمس عشق و محبت می توان شیطان را از قلبها بیرون راند. (تنسی ویلیامز)
***************************
عشق تاج زندگانی و سعادت جاودانی است. (گوته)
***************************
مرگ از زندگي پرسيد چرا من تلخم و تو شيريني؟ زندگي در جواب گفت : چون من دروغم و تو حقيقت
***************************
رفتی و ندیدی که چه محشر کردم 
با اشک تمام کوچه را تر کردم
وقتی که شکست بغض تنهایی من
وابستگی ام را به تو باور کردم
***************************
گر چه راه صعب است ، اما تو به صعود ادامه بده ، شاید قله در یک قدمی تو باشد
***************************
هر وقت آرام می شوید ، از قلبتان تشکر کنید که دستتان را به دامان آسمان رسانده است
***************************
در شگفتم که سلام آغاز هر دیداریست ، ولی در نماز پایان است . شاید این بدین معناست که پایان نماز ، آغاز دیدار است . ( دکتر شریعتی )
***************************
اگر می خوای ارزشت را نزد خدا بدانی ، نگاه کن ببین ارزش خدا نزد تو در وقت گناه چه قدر است ؟
***************************
کیسه کوچک چایی تمام عمر دلباخته ی لیوان بود ، ولی هر بار که حرف دلش را می زد صدایش در آب جوش می سوخت ... کیسه کوچک چای با یک تیکه نخ رفت ته لیوان و حرف دلش را آهسته گفت ؛ ... لیوان
سرخ شد!
***************************
 ميدوني چقدر دوست دارم؟ به تعداد تاراي موي سرت ضرب در تعداد نفسهايي که تا اخره عمرت ميکشي به علاوه تعداد ه هرچي ستاره تو اسمونه
***************************
 مثل شقايق زندگى كن:كوتاه اما زيبا،مثل پرستو كوچ كن:فصلى اما هدفمند،مثل پروانه بمير:دردناك اما...عاشق
***************************
 روياهايم را تکه تکه کرده ام وبه حراج مي گذارم روياهايم را مي فروشم تا بتوانم به جايش کابوس را قسطي بخرم
***************************
 اگر خنده از لبهايم گريزد" اگر اشك از چشمهايم گريزد" اگر از گريه دريايي بسازم" اگر از خنده رويايي بسازم" لحظه اي از ياد تو دور نخواهم ماند
***************************
 مي خوام قلكم رو بشكنم و با نصف پولش نازت رو بخرم و بانصف ديگه اش مداد رنگي بخرم تا نازت رو بكشم
***************************
 کاشانه ان نيست که جمشيد بنا کرد کاشانه ان است که ليلي بنا کرد ويرانه ان نيست که چنگيز فرو ريخت ويرانه دل ماست که با گوشه ي چشمت صد سال بنايم را يک باره فرو ريخت
***************************
پرسيدم عشق چيست؟ گفت: آتشي است. گفتم مگر آن 
را دیده ای؟ گفت نه در ان سوخته ام
***************************
قلب آدم مثل جزیره دور افتاده است اینکه کسی واسه
اولین بار پا به این جزیره می گذاره مهم نیست مهم اون
کسی که در جزیره می مونه و نمیره 
***************************
يکي از بهترين ها مي گويد:
 اگر کسي واقعاً يکي را دوست داشته باشد،
 بيشتر از اينکه بهت بگه دوست دارم ميگه مواظب خودت باش،
 پس مواظب خودت باش. 
***************************
من به دو چيز عشق مي ورزم يكي تو و ديگري وجود تو.
 به دو چيز اعتقاد دارم يكي خدا و ديگري تو 
من در اين دنيا دو چيز ميخواهم يكي تو و ديگري خوشبختي تو 
من اين دنيا را براي دو چيز ميخواهم يكي تو و ديگري براي با تو موندن 
***************************
هر انسان لبخندی از خداست
تبریک به تو که زیباترین لبخندی
***************************
بهترين لحظه زمانيست که فکر ميکنی فراموشت کردم امّا
ناگهان اس ام اسي از طرفه من ميرسه که ميگه:
ميميرم برات 
***************************
کيسه ي کوچک چاي تمام عمر دلباخته ي ليوان شد.
ولي هر بار که حرف دلش را مي زد صدايش توي اب جوش مي سوخت .
کيسه ي کوچک چاي با يک تکه نخ رفت ته ليوان.
حرف دلش را اهسته گفت ... 
ليوان سرخ شد 
***************************
زندگی را نمی توان تحمل کرد، مگر آن که اندکی دیوانگی چاشنی آن کرد. 
***************************
کاش می دونستی دل تخته سیاه نیست
وقتی که می آیی اسمت رو روی اون بنویسی و هر
وقت دلت خواست بری اسمت رو از روش پاک کنی 
***************************
سخته یکی بهت بگه ستاره شوبچینمت
یکم که گذشت بگه:
دیگه نیا ببینمت.
***************************
رو تو يه حساب ديگه ميکردم ناراحت نشو ولی
تازه ميفهمم مردم راست ميگن
تو آدمه دو رويي هستی:
*يه روت ماه* يه روت گل
يکی از يکی قشنگتر.!!
***************************
شما طبقه قانون 28 ماده 5 قوانين دوستی
به حبس ابد در قلب من محکوم هستيد
آيا اعتراضی داريد؟ 
***************************
یارو ميره توالت با دهن خوني مياد بيرون.
 ميگن: چي شده؟ 
ميگه: مسواكش خيلي بزرگ بود. 
***************************
به یه آدمی  توپ فوتبال نشون ميدن ميگن: چيه؟ 
ميگه: شطرنج گردالي. 
***************************
يه روز يه آدمی  شكر مي خره براي اينكه مورچه نخوره روش مي نويسه نمك. 
***************************
امیدوارم که پله های رفیع موفقیت رایکی یکی تی بکشی 
***************************
سعی کن تو زندگی اميدوار باشی،
هيچ وقت حسرت چيزايي رو که نداری نخور،
مثله زيبايي،
تيپ خوب،
کلاس بالا و...
حالا مگه من که دارم چيکار کردم!!
***************************
خدايا! به من رفيقی بده که با من گريه کند. دوستی که با من بخندد را خودم پيدا خواهم کرد ! 
***************************
 خوش بين کسي است که جدولش را با خودنويس حل ميکند 
***************************
آدم به 6 دليل شانس آورد(اونم چه شانسي ) چون حوا نميتونست اينارو بهش بگه: 1-من آدمت كردم 2_برو از شوهراي مردم ياد بگير 3_ديشب كجا بودي؟ 4_چرا پولاتو مي دي مادرت؟ 5-چرا به اون زنه
نگاه كردي؟ 6-مي دوني من چند تا خواستگار داشتم؟ 
***************************
اگه يه روز فكر كردي كه يه نفر هر جا مي ري دنبالته و هر مشكلي واست پيش مياد واسش مهمه و ميخواد بهت كمك كنه مطمئن باش كه اون من نيستم 
***************************
نگاه کن به پشتت ببین دم داری؟
::
::
::
::
::
::
::
::
::
نداری؟ پس خودشی چون خر ما از کرگی دم نداشت 
***************************
زنگ در خونه تم ..هر کی تو رو بخواد اول باید منو بزنه.
***************************
میگن خدا ابر رو به گریه می اندازه تا گل بخنده پس هر وقت بارون اومد یادت باشه بخندی
***************************
ديشب فرشته اي به خوابم اومد و دستش و به طرفم آورد و گفت: گل يا



:: موضوعات مرتبط: نوشته هاي زيبا , اس ام اس , ,

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








جهت دنبال کردن اینستاگرام بنده با آمار بیش از 20k آدرس زیر را در اینستاگرام وارد کنید با تشکر vaezi1992@
به وبلاگ من خوش آمدید

آیا از وبلاگ و مطالب راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب گرد هميشه بيدار و آدرس vaezi1992.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 12528
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 ابزار پرش به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com